Ranieri Next 220 SH je najmanjši model v seriji NEXT. Pri dolžini 735 in širini 250 cm z motorjem vred tehta le 1500 kg. Ker je manjših dimenzij, ga brez težav lahko prevažamo na prikolici in ne potrebujemo posebnega prevoza.
Kljub temu, da je najmanjši model v seriji, pa ima vse lastnosti večjih bratov, kakor tudi izjemno kvalitetno izdelavo. Krmarska konzola je postavljena na sredino. Na premec lahko prehajamo z leva ali desne strani. Celoten premec je velika sončna ploščad, na kateri se lahko udobno namestijo do 3 osebe. Primerno visoka ograja poteka vse od premca plovila do krme. Prednji del ograje na premcu je odprt in omogoča enostaven prehod s plovila. Ta bo še posebej uporaben, ko bomo pristajali v lukah, kjer je voda ob pomolih plitva in bomo morali pristati s premcem.
Če se spustimo pod krov, bomo presenečeni, koliko prostora je v plovilu. V premcu je postelja, ki se lahko spremeni v sedežno garnituro z mizo, prostor za kemični ali mornarski WC in hladilnik. Če se obrnemo proti krmi, pa bomo pod konzolo našli še eno ležišče, Je nekoliko manjše a dovolj veliko, da bodo na njem prespali otroci. Na krmi je velika klop. V levem delu je prehod na kopalno ploščad. V obeh bokih plovila pa sta še dva sedeža. Kadar bomo imeli na krovu številčnejšo posadko ali potrebujemo dodatno sončno ploščad, jih namestimo, kadar pa potrebujemo več prostora za prosto gibanje, pa jih pospravimo nazaj v bok plovila. Krmarju je namenjen udoben sedež z dodatno podporo za plovbo stoje. Enak sedež je namenjen tudi sopotniku. Komandna konzola je velika, elegantna in ima zelo dobro razporejene vse kontrole za nadzor plovila. V levem delu ima steklena vrata za vstop v podpalubje.
Test plovila
Plovilo na testu je bilo opremljeno z najnovejšim modelom izvekrmega motorja Mercury. Ima 6 cilindrov razporejenih v V, prostornino 3,4 l in razvije 200 KM. Na plovilo lahko sicer namestimo motor z močjo do 250 KM a se izkaže, da je že motor z 200 km več kot dovolj za pogon. Za kupce, ki si želijo več zanesljivosti, je možno vgraditi tudi dva motorja manjših moči.
Test plovila je potekal pred Genovo v Italiji. Morje je bilo razburkano. Valovi so bili tudi višji od 1 m. Da bi bila plovba čim bolj udobna, je bil trim motorja v skrajni spodnji legi. Pri 3000 obratih motorja v minuti je plovilo že doseglo hitrost 16 vozlov. Poraba je znašala 20 l/h ali 1,25 l na prepluto miljo. Ko nekoliko pospešimo in se motor zavrti s 3600 obrati, že plujemo s hitrostjo 22,5 vozla. Ker je trim motorja v skrajni spodnji legi, je večja dolžina trupa v vodi. Plovba je bolj mirna. Kljub visokim valovom plovilo udarja ob valove mehko in plovba je udobna. Pršec se dviguje a ga trup lepo odriva na stran in ne prihaja na krov. Kljub temu, da piha veter, je krov še vedno suh. Ko povečamo plin in motor doseže 4200 obratov, že plujemo s hitrostjo 40 vozlov. Ker so bili pogoji slabi, motorja niso priganjali v višje obrate. V mirnejšem morju pa so v tej konfiguraciji s plovilom lahko pluli s hitrostjo 43 vozlov.