Eden izmed najbolj prodajanih modelov iz italijanske ladjedelnice Ranieri International je model Next 240 SH. Ja nekoliko krajša različica svojega predhodnika z vsemi prednostmi večjega brata a bolj dostopno ceno. Ker je manjši in lažji, ga lahko poganjamo že z enim samim motorjem, kar pomeni, da bo tudi poraba goriva ostala nizka.
ZUNANJOST
Že angleška beseda “sundeck” v nazivu modela nam pove, da je fokus na oblikovanju čolna z velikimi površinami za sončenje. Tako imamo sedaj pred seboj čoln, katerega premec je oblikovan v sončno ploščad. Pod njim je kabina z ločenim toaletnim prostorom. Idejo za oblikovanje tega multifunkcionalnega čolna so razvili na osnovi velike prodajne uspešnice – serije manjših plovil Atlantis. Premična sončna ploščad se zaključuje s krmarsko konzolo, za katero sta dva vrtljiva sedeža. Kokpit je prostran in izdelan večnamensko. V sredini je postavljena odstranljiva mizica, ob bokih so nameščene preklopne klopi, pred krmnim zrcalom pa je udobna klop s prehodom na krmo na levi strani. Z nekaj potezami je mogoče kokpit popolnoma izprazniti, kar je posebej funkcionalno na primer pri ribolovu ali kakšnih drugih športnih aktivnosti. Druga možnost je sprememba kokpita v veliko sončno ploščad, tretja pa je osnovna funkcionalnost palubnega salona. Zanimivo je tudi to, da lahko kabino, kjer je dvojna postelja, spremenimo v jedilnico, kar pride prav v primeru slabega vremena. Od premca do krmarske konzole je po boku močna inox ograja, pošteno odmerjeno je držalo na zrcalu kokpita, zaupanja vredno pa delujejo tudi privezne bitve.
OSNOVNA IN DODATNA OPREMA
V osnovni ceni plovila najdemo kar nekaj opreme. Čoln je opremljen z vsemi blazinami, tako notranjimi kot zunanjimi, rezervoarji za vodo in gorivo, teleskopsko lestvijo za v vodo, hidravličnim sistemom upravljanja z motorjem, avtomatsko kalužno črpalko, navigacijskimi lučmi, itd. Seznam dodatne opreme je še precej daljši in obsega kar nekaj elementov, ki so nujno potrebni. Recimo kompas, sidro in veriga ali sidrna vrv, ki so obvezna oprema plovila tudi po zakonu. Ostalo so več ali manj pogrešljivi dodatki, ki pa vam olajšajo bivanje na plovilu. Naštejmo samo nekaj najpomembnejših: plinski štedilnik, hladilnik, bimini, 220-voltni polnilec električne energije, električni vitel za sidro, zgoraj omenjene bočne klopi, mizica v kokpitu in ladijski WC.
IZDELAVA IN MATERIALI
The Fully – Developed Cockpit System “napredni sistem trupa”, ki ga je Ranieri International izdelal in predstavil v svoji proizvodni liniji že leta 2001; patentiran leta 2014. Ta novi sistem je bil zasnovan za optimizacijo proizvodnih procesov z ustvarjanjem monokokovne konstrukcije – vrste konstrukcije, pri kateri zunanja del nosi vse ali večji del napetosti. Vsi glavni sestavni deli, kot so krov, kabine, rezervoar za gorivo in vodo ter omarice za shranjevanje, so združeni v en kalup.
Prednosti skupnega kalupa so številne:
- ostanejo med seboj trdno povezani;
- odpravlja uporabo lepil za montažo;
- odpravlja hrup in tresljaje, ki nastanejo pri sestavljanju posameznih delov;
- naredi celotno strukturo močnejšo, lažjo in prožnejšo.
INOVATIVNI SISTEM TRUPA PODJETJA RANIERI INTERNATIONAL
H.I.S. (Hull Innovative System) je razvil Ranieri International po desetletnih izkušnjah s projektiranjem in izdelavo čolnov. Cilj, ki ga je imela ladjedelnica od začetka, je isti, ki je združil vsaj dve generaciji oblikovalcev od 60. let do danes: vsi so želeli preučiti učinke dinamike tekočin na kvaliteto plovbe. Končni cilj je bil najti pravo ravnovesje med zmogljivostjo, udobjem, nizko porabo in stabilnostjo, zlasti v razburkanih vodah.
Ta mehanizem je učinkovitejši pri večji hitrosti in ga ustvarja posebna zasnova trupa s “stopnicami” (ali redan). Ta diskontinuiteta v trupu povzroči, da se pretok vode prekine na mestu, kjer se nahaja stopnica, le da trup spet udari naprej. Ustvarjena zračna reža – med točko “odklopa” in točko “ponovnega spajanja” – se zapolni z vodnimi brizgi in zrakom, ki je posesan s stranskih robov trupa. Ta mehanizem omogoča “mazanje” dna s “sesanjem” zraka zunaj, olajša plovbo, zmanjša odpornost proti trenju, izboljša stabilnost in odpravi ritmično nihanje čolna.
Tehnične lastnosti
- Dolžina: 7,80 m
- Dolžina trupa: 6,75 m
- Širina: 2,50 m
- Teža: 1500 kg
- Maksimalna moč motorja: 225kw (300KM)
- Rezervoar goriva: 250 l
- Rezervoar vode: 100 l
- Maksimalno število oseb: 9
- Št. ležišč: 3
- Certifikat CE: C