Ko so zaključene vse ključne stopnje, se različni sestavni deli strokovno pregledajo in pripravijo na sestavljanje. To se naredi, preden čoln “zapremo”. Pazljivo je treba načrtovati in pregledati vse različne dele, ki po sestavi čolna ne bodo več dostopni. Obsesivna pozornost do detajlov nas je skozi leta vodila k razvoju novih tehnik in testiranju novih materialov. Tudi za podrobnosti, ki niso vidne s prostim očesom, so pa za nas še vedno zelo pomembne. Naš cilj je izdelati čolne, ki so sposobni kljubovati času, zato vse notranje dele obdelamo s posebnimi proti osmoznimi izdelki. Vse sistemske konstrukcije (elektriko, vodo, gorivo)pripravimo tako, da zlahka povežemo jeklene dele in celoto.
Sestava trupa s palubo, tako za trde čolne kot za napihljive čolne, je bila izpopolnjena z namestitvijo blažilnika v kokpitu “Cockpit Shock Absorber”.
Cockpit Shock Absorber je posebna tehnika sestavljanja trupa s palubo, ki jo je popolnoma zasnoval Ranieri International, ki ustvarja prave tihe stike med komponentami. Ta tehnika zagotavlja trdno vezavo trupa in krova, hkrati pa daje prožnost in elastičnost elementov. To omogoča absorpcijo valovnega gibanja in ustvarja blažilni učinek, ki zmanjšuje napetost, ki izhaja iz valov. To izboljša splošno udobje plovbe.
Pozornost do detajlov seže tako daleč, da “v silikon oblečemo” vse aluminijaste zakovice, potrebne za namestitev vodil in jih zaščitimo .